Atenció al ciutadà
Compartir
Contacte
Informació administrativa
A causa de la situació ocasionada per l'evolució de la Covid-19, amb caràcter temporal, les sol·licituds d'informació s'atendran preferentment per telèfon o a través del Formulari de consulta.
El servei d'informació presencial es prestarà prèvia petició de cita a través del telèfon 913 494 640.
Informació general
C/ Panamà, 1 - 28046 Madrid, Espanya
Telèfon: +34 913 494 640
Horari
De dilluns a divendres, de 9 a 17,30h
Horari entre el 16 de juny i el 15 de setembre
De dilluns a divendres, de 8 a 15h
Canal d'atenció exclusiu per a persones amb discapacitat auditiva.
Acreditació d'identitat de sol·licitants de certificats electrònics
El servei d'acreditació presencial d'usuaris de certificats electrònics es prestarà de dilluns a divendres, prèvia petició de cita a través de l'aplicació , Reserva Cita Prèvia, amb antelació màxima de sis setmanes.
Calendari de dies inhàbils 2022
Altres serveis d'atenció al ciutadà
- Queixes i sugerencias
- El procediment de Queixes i Suggeriments és aplicable exclusivament a les manifestacions d'insatisfacció dels ciutadans amb els serveis prestats pel Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme. Més informació sobre queixes i suggeriments.
- Sol·licituds d'informació accessible i queixes sobre accessibilitat
- Registres
- Cartes de serveis