Atenció al ciutadà

Contacte

Informació general

+34 913 494 640

Horari:

A causa de la situació ocasionada per l'evolució del COVID-19, amb caràcter temporal, les sol·licituds d'informació s'atendran, exclusivament, a través del Formulari de consulta.

De dilluns a divendres de 9:00 a 17:30 hores.

Dissabtes de 9:00 a 14:00 hores.

Del 16 de juny al 15 de setembre.

De dilluns a divendres de 8:00 a 15:00.

Dissabtes de 9:00 a 14:00 hores (agost, tancat).

Calendari de dies inhàbils 2020

Correcció d'errors

C. Panamá, 1 - 28046 Madrid, España.

Formulari de consulta

Canal d'atenció exclusiu per a persones amb discapacitat auditiva.

Altres serveis d'atenció al ciutadà

Queixes i suggeriments
El procediment de Queixes i Suggeriments és aplicable exclusivament a les manifestacions d'insatisfacció dels ciutadans amb els serveis prestats pel Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme.Més información.
Registres
  • Registre General
  • Pº Castellana, 162, 28046 Madrid

  • Horari
  • A causa de la situació ocasionada per l'evolució del COVID-19, el registre romandrà tancat els dissabtes fins que remetin les circumstàncies actuals.

    De dilluns a divendres de 9:00 a 17:30. Dissabtes de 9:00 a 14:00.

  • Del 16 de juny al 15 de setembre.
  • De dilluns a divendres de 8:00 a 15:00. Dissabtes de 9:00 a 14:00.

Cartes de serveis

Les cartes de serveis són l'instrument a través del com els òrgans, organismes i entitats de l'Administració General de l'Estat informen als ciutadans i usuaris sobre els serveis que tenen encomanats, sobre els drets que els assisteixen en relació amb aquells i sobre els compromisos de qualitat en la seva prestació.