Atenció al ciutadà

A causa de la situació ocasionada per l'evolució del COVID-19, amb caràcter temporal, les sol·licituds d'informació s'atendran, exclusivament per telèfon o mitjançant el Formulari de consulta.
El Registre de Certificat Digital de Persona Física només es prestarà de dilluns a dijous, l'aplicació Reserva Cita Prèvia

Informació general

C/ Panamá, 1 - 28046 Madrid, España

Teléfon: +34 913 494 640

Canal d'atenció exclusiu per a persones amb discapacitat auditiva.

Calendari de dies inhàbils 2021

Altres serveis d'atenció al ciutadà

Queixes i suggeriments
El procediment de Queixes i Suggeriments és aplicable exclusivament a les manifestacions d'insatisfacció dels ciutadans amb els serveis prestats pel Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme.Més informació sobre queixes i suggeriments.
Sollicituds d'informació accessible i queixes en matèria d'accessibilitat web
Sollicitud de formats accessibles de la informació que no compleixi amb els requisits d'accessibilitat, per estar exclosa o exempta a causa d’una càrrega desproporcionada, o formular una queixa per l’incompliment dels requisits d'accessibilitat.
-Termini de resolución: 20 Dia/Dies hàbils.
-Lloc presentación: Presencial i/o electrònica, en funció del que disposa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques.
-Pàgina de tramitació electrónica.
-Formulari.

Normativa Bàsica: Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.

-Formulari Normativa Bàsica: Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.
Registres
Cartes de serveis

Les cartes de serveis són l'instrument a través del com els òrgans, organismes i entitats de l'Administració General de l'Estat informen als ciutadans i usuaris sobre els serveis que tenen encomanats, sobre els drets que els assisteixen en relació amb aquells i sobre els compromisos de qualitat en la seva prestació.