Herritarrarentzako Arreta

COVID-19ren bilakaerak eragindako egoera dela eta, aldi baterako, informazio eskaerei telefonoz edo kontsultarako orriaren bidez erantzungo zaie, 
Aurrez aurreko informazio zerbitzua hitzordua eskatuta emango da 913 494 640 telefono zenbakira deituta
Egiaztatu zerbitzuaren erabiltzaile diren ziurtagiri elektronikoak presentziala astelehenetik ostegunera emango da, Hitzordua Du aplikazioaren bidez eskatu ondoren, hilabete lehenago ere

Informazio orokorra:

C/ Panamá, 1 - 28046 Madrid, España

Teléfono: +34 913 494 640

Arreta-kanala entzumen-urritasunak dituztenentzat bakarrik.

Egun baliogabeen egutegia 2021

Herritarren arreta zerbitzuak beste irudian

Kexak eta iradokizunak
Erreklamazioak eta Iradokizunak prozedura esklusiboki aplikatzen zaie herritarrek ez betetzeak dituzten adierazpenak, Industria, Merkataritza eta Turismo Ministerioak emandako zerbitzuekin. Kexa eta iradokizunei buruzko informazio gehiago..
Informazio irisgarriaren eskaerak eta webgunearen irisgarritasunaren inguruko kexak
Salbuetsita egoteagatik edo gehiegizko bolumenagatik irisgarritasun betekizunak betetzen ez dituen informazioa formatu irisgarrian eskatzea; edo kexa bat aurkeztea irisgarritasun betekizunak betetzen ez direla salatzeko.
- Ebazteko epea: 20 Egun balioduna(k)
- Aurkezteko lekua: Aurrez aurrekoa eta/edo elektronikoa, 39/2015 Legeak, urriaren 1ekoak, Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoak, xedatutakoaren arabera.
- Izapidetze elektronikoa
- Formularioak
Oinarrizko araudia: Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.
Erregistroak
Zerbitzu kartak

Zerbitzuen kartak tresna horren bidez (organoak dira, erakundeen eta entitateen Egoera eta herritarrei jakinarazi diolako, administrazio orokorreko zerbitzuei buruz duten erabiltzaileak bere gain, baldin eta horiei dagokienez dituzten eskubideak dira zerbitzu horretan kalitatezko konpromisoak.