Herritarrarentzako Arreta

Bilakaeraren ondorioz sortutako egoera COVID-19 aldi baterako informazio eskaerei erantzungo zaie, edo telefonozkontsulta-formularioaren bidez baino ez dira erantzungo.
Egiaztatu zerbitzuaren erabiltzaile diren ziurtagiri elektronikoak presentziala astelehenetik ostegunera emango da, Hitzordua Du aplikazioaren bidez eskatu ondoren, hilabete lehenago ere

Informazio orokorra:

C/ Panamá, 1 - 28046 Madrid, España

Teléfono: +34 913 494 640

Arreta-kanala entzumen-urritasunak dituztenentzat bakarrik.

Egun baliogabeen egutegia 2020

Errore zuzenketa

Herritarren arreta zerbitzuak beste irudian

Kexak eta iradokizunak
Erreklamazioak eta Iradokizunak prozedura esklusiboki aplikatzen zaie herritarrek ez betetzeak dituzten adierazpenak, Industria, Merkataritza eta Turismo Ministerioak emandako zerbitzuekin. Kexa eta iradokizunei buruzko informazio gehiago..
Erregistroak
Zerbitzu kartak

Zerbitzuen kartak tresna horren bidez (organoak dira, erakundeen eta entitateen Egoera eta herritarrei jakinarazi diolako, administrazio orokorreko zerbitzuei buruz duten erabiltzaileak bere gain, baldin eta horiei dagokienez dituzten eskubideak dira zerbitzu horretan kalitatezko konpromisoak.