Herritarrarentzako Arreta

Kontaktua

Administrazio-informazioa

COVID-19ren bilakaerak eragindako egoera dela eta, aldi baterako, informazio-eskaerei telefonoz edo kontsulta-formularioaren bidez erantzungo zaie lehentasunez.

Aurrez aurreko informazio-zerbitzua 913 494 640 telefonoan hitzordua eskatu ondoren emango da.

Informazio orokorra

Panama kalea, 1 - 28046 Madril, Espainia

Telefonoa: +34 913 494 640

Ordutegia

Astelehenetik ostiralera, 09: 00etatik 17: 30era

Ordutegia: ekainaren 16tik irailaren 15era

Astelehenetik ostiralera, 08: 00etatik 15: 00etara

Entzumen-urritasuna duten pertsonentzako arreta esklusiborako kanala.

Ziurtagiri elektronikoen eskatzaileen nortasuna egiaztatzea

Ziurtagiri elektronikoen erabiltzaileen aurrez aurreko egiaztapen-zerbitzua astelehenetik ostirala emango da, aldez aurretik hitzordua eskatuta aurretiazko Hitzordua Erreserba-aplikazioaren, bidez, gehienez ere sei aste lehenago.

Egun baliogabeen egutegia 2021

Herritarrentzako beste arreta-zerbitzu batzuk

Kexuak eta iradokizunak
Kexuak eta iradokizunakKexen eta Iradokizunen prozedura Industria, Merkataritza eta Turismo Ministerioak emandako zerbitzuekiko herritarren asegabetasun-adierazpenei baino ez zaie aplikatuko.Kexa eta iradokizunei buruzko informazio gehiago.
Informazio irisgarriaren eskaerak eta irisgarritasunari buruzko kexak
Kexak, irailaren 7ko 1112/2018 Errege Dekretuaren baldintzak betetzeari buruzkoak (1112/2018 Errege Dekretua, Sektore publikoko gailu mugikorretarako webguneen eta aplikazioen irisgarritasunari buruzkoa) eta aplikazio-eremutik kanpo dauden edo irisgarritasun-baldintzak betetzetik salbuetsita dauden edukiei buruzko informazio-eskaerak, neurriz kanpoko karga ezartzen duelako. Informazio irisgarriaren eta kexen eskaerak Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legean ezarritako betekizunen arabera aurkeztu eta erregistratuko dira.
  • Informazio irisgarriaren eta kexen eskaerak Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legean ezarritako betekizunen arabera aurkeztu eta erregistratuko dira.
  • Informazio irisgarriaren eta kexen eskaerak jaso ondoren, behartuta dagoen erakundeak hogei egun balioduneko epean erantzun beharko dio interesdunari.
  • Ebazteko gehieneko epea igaro eta erantzunik jakinarazi ez bada, ulertuko da informazio eskuragarriaren eskaera ez dela onartu edo kexa ez dela aintzat hartu.
  • Hartutako erabakiari erantzuten ez bazaio edo horrekin ados ez badago, erreklamazioa jarri ahal izango da, eta gehienez ere bi hilabeteko epean erantzun beharko da.
  • Erreklamazio horren ebazpenaren aurka, dagozkion administrazio-errekurtsoak jarri ahal izango dira, 2015eko urriaren 1eko 39/2015 Legearen 112. artikuluan xedatutakoaren arabera.
  • Aurkezpen elektronikoa ziurtagiriarekin
  • Inprimaki hau [pdf] [1.31 MB] bete, inprimatu eta Industria, Merkataritza eta Turismo Ministerioaren Erregistro Orokorrean aurkez dezakezu. Castellana pasealekua, 162, Madril, Administrazioaren beste edozein erregistrotan, posta-bulegoetan eta Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan zehaztutako lekuetan.
Erregistroak

Erregistro Arloko Laguntza Bulegoa - Erregistro Orokorra

Zerbitzu-kartak

Zerbitzu-karten bidez, Estatuko Administrazio Orokorreko organoek, organismoek eta erakundeek informazioa ematen diete herritarrei eta erabiltzaileei esleituta dituzten zerbitzuei buruz, zerbitzu horien inguruan dituzten eskubideei buruz eta zerbitzu horiek emateko kalitate-konpromisoei buruz.