Herritarrentzako arreta

Kontaktua

Administrazio-informazioa

Informazio-eskaerak, ahal dela, hauek hartuko dira: + 34 913 494 640 edo Kontsulta inprimakia

Aurrez aurreko informazioa

Panama kalea, 1 - 28046 madril, espainia

Nahi izanez gero, zita fisikoa eska dezakezu telefonoan + 34 913 494 640

Ordutegia

Astelehenetik ostiralera, 9: 00-17,30

Ordutegia ekainaren 16tik irailaren 15era

Astelehenetik ostiralera, 8: 00-15: 00

Arretarako kanal esklusiboa entzumen-desgaitasuna duten pertsonentzat

Eskatzaileen nortasuna egiaztatzea ziurtagiri elektronikoak (pertsona fisikoa)

Ematen da zerbitzua astelehenetik ostiralera, 9: 00etatik 14: 00etara, kalean panama, 1. Aldean eramanez joan beharko ziurtagiriaren eskaera-kodea. (Informazio gehiago) Aurretiko hitzordua eskatu ahal nahi baduzu, aplikazioaren bidez Erreserba Eskatu Hitzordua.

Egun baliogabeen egutegi 2024

Beste herritarren arretarako zerbitzuak

Kexak eta iradokizunak
Kexa eta iradokizunen prozedura bakarrik aplikatuko da adierazpen pozik ez egoteko herritarrek egindako zerbitzuengatik Industria eta Turismo ministerioari Kexak eta iradokizunak buruzko informazio gehiago.
Informazio-eskaerak eskuragarria eta irisgarritasunari buruzko kexak
Buruzko kexak baldintzak betez gero. 1112/2018 Errege Dekretua, irailaren 7a, irisgarritasunari buruzko web guneetan eta sektore publikoko tresna mugikorrentzako aplikazioaketa informazio-eskaerei dauden edukiak, bere aplikazio-eremutik kanpo daude buruzko edo salbuetsita irisgarritasun-baldintzak betetzen direla ezarri eta zama neurrigabea.
  • Informazio-eskaerak eskuragarri eta kexak aurkeztu beharko dira, eta erregistratutako ezarritako baldintzen arabera 39/2015 legea, urriaren 1ekoa, Herri-administrazioen administrazio prozedura erkidearena.
  • Eskaerak jaso eta informazio eskuragarri eta kexak, entitate obligaziodun erantzun beharko ditu, interesdunak epea hogei egun baliodunekoa.
  • Ebazteko gehieneko epea ebazpenik jakinarazten ez bada erantzuna dela ulertu beharko da informazio eskuragarria ez da onartu edo ez-kexari hartu izan da.
  • Erantzunik jaso ez bada edo desadostasuna agertu dute arkitekotak hartutako erabakiarekin, hasi ahal izango da, batean responderse beharko bi hilabeteko epean.
  • - Erreklamazioa ebazteko administrazio-errekurtsoak jarri ahal izango dira aplikatu beharreko legearen 112. artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz, 39/2015 2015eko urriaren 1ean.
  • Aurkezpena, ziurtagiri elektronikoa
  • Ere bete daiteke formulario hau [PDF] [1,31 MB]inprimatu, eta erregistro orokorrean aurkeztu Industria eta Turismo saila. Paseo de la Castellana, 162, beste erregistro bat, edozein Administrazio posta-bulegoetan eta zehazten diren tokietarik edozeinetan 16.4 artikuluan zehaztutako 39/2015 legea, urriaren 1ekoa, Herri-administrazioen administrazio prozedura erkidearena.
Erregistroak

Bulego-gaietan laguntzeko erregistroa - Erregistro Orokorra

Zerbitzuen gutunak

Zerbitzuen kartak dira tresna horren organo, organismo eta erakundeen estatuko administrazio orokorraren berri ematen die buruzko herritarren eta erabiltzaileen duten zerbitzuetako buruzko onartzera, zor zaizkien eskubideen duten eta ditugun konpromisoak dagokionez zerbitzuok ematerakoan, kalitatezko.